вівторок, 17 грудня 2013 р.

Pro bab ly


Pro bab ly

А, може й збабленою  буду я колись.
Та Бог створив  мене коханою такою,
Що й в грубих штанях чуюся пянкою
І конкурую навіть і з весною
Так, що й зима хотіла би... піти.

А, може й звабленою буду хоч би ким!
Бо Бог створив мене шаленою такою,
          Яка  віддасться в кожну мить з жагою,
         Хоч хлопці смілі тільки з перепою.
         То ж прошу, напивайтеся хоч в дим.

         А, може й скроплена я буду хоч вином!
          Земля – насінням, ну а я тобою.
         Бо я суха земля, і ти росою
         Небесною мене одну скропи!
         На це я чую – хочу лиш спокою.
         Скропив мене байдужості окропом.  
         
         А я від муки аж вмивалась потом
          і в тебе ще б напитися благала,
         Цю спрагу так наситити хотілось,
         А ти лишив мене в пустелі, в тих пісках
         Де б я любові попрохать не сміла,
         І полонила тільки біле твоє тіло.
                 
        
         Молочний шлях малює на ланітах,
         Пустеля в мені просить спеки літа
         Дощу не хоче. Лиш заснуть навіки.
         Я б хоч вином піски свої залляла.
         Омана хоче, щоб її не стало.  
          

Немає коментарів:

Дописати коментар